Cursuri si evenimente

 
Acasa | Cursuri | Formare Continua | Strategii didactice in predarea limbii engleza la scolari si prescolari- Bucuresti

Formare Continua

Formarea continua se adresează educatorilor, învățătorilor, și profesorilor al căror rol major este de a educa, de...
Iul 29

Strategii didactice in predarea limbii engleza la scolari si prescolari- Bucuresti

Tip: Cursuri | Subtip: Metodica predarii limbilor straine | Label: Profesori limba engleza

Inscriere   |   Program

 
Cursul se adreseaza profesorilor care predau limba engleza la prescolari, clasa pregatitoare si nivel primar (clasele I-IV) si atinge atat aspecte metodologice teoretice, cat si practice oferind tipuri variate de activitati si modalitati de motivare a acestei grupe de varsta, de organizare si management al clasei, mentinerea disciplinei si evaluarea elevilor.

Descriere Curs:

Tipul de program: Formare continuă, avizat MEN in parteneriat cu CCD Bucuresti, se vor elibera diplome in parteneriat

CRITERII CURRICULARE
 
1. Denumirea programului:  Strategii didactice in predarea limbii engleza la scolari si prescolari
2.Tipul de program: Formare continuă
3. Public ţintă: profesori de limba engleza din Bucuresti si din tara ce predau la prescolari, si scolari mici.
4. Necesitate şi utilitate: Cursul raspunde nevoilor profesorilor de limbi straine de a deprinde  metode atractive si adecvate copiilor prescolari, de clasa pregatitoare si I-IV. De asemenea, cursul raspunde nevoilor de apartenenta a Romaniei la Uniunea Europeana,  predarea limbilor straine trebuind sa se faca  prin metode noi, creative, si activ participative in conformitate cu nivelul de proxima dezvoltare al elevilor.
 
 5. Durata: 24 ore (4 zile a cate  6 ore pe zi, noiembrie 2013)
 
 6. Planificare pe stagii  / module tematice, timp alocat:
  1. Initierea in metodica predarii unei limbi straine la prescolari / copiii din clasa pregatitoare si clasele I-IV: particularitati psihice, fizice si cognitive la copilul de 4-6 si 7-10 ani, programa scolara (competente generale si specifice), activitati de invatare, planificarea didactica, evaluarea competentelor din programa,  managementul clasei de elevi – ziua 1, 6 ore
  2. Sugestii metodologice, tehnici si activitati de formare a abilitatilor de receptare de mesaje orale simple, si exprimare orala in situatii de comunicare uzuala - ziua 2, 6 ore
  3. Sugestii metodologice, tehnici si activitati de formare a abilitatilor de receptare de mesaje scrise simple si redactarea de mesaje simple in situatii de comunicare uzuala – ziua 3, 4 ore
  4. Tehnici de evaluare: proiectare didactica – realizarea unui plan de lectie - ziua 4, 6 ore
7. Curriculum-ul programului:
 
Scop: formarea cadrelor didactice in metodica predarii limbii engleze la clasa pregatitoare, precum si crearea si elaborarea de documente scolare pentru optionalul de limba engleza la clasa pregatitoare (programa optional, planificari anuale, planuri de lectii).
 
Competente specifice:
Folosirea de metode activ participative de predarea limbii engleze la gradinita si clasele 0, I - IV.
  1. producerea de activitati creative necesare formarii deprinderilor de ascultat si vorbit la elevii prescolari si de clasele 0, I-IV
  2. producerea de planuri de lectie intr-o maniera creativa si inovativa
  3. folosirea non-verbalului pentru intuirea conceptelor – invatarea in context
  4. desprinderea de modele si tipare de activitati ludice si practice pe baza carora sa construiasca propriile activitati
  5. integrarea activitatilor ludice, activ-participative, in zig-zag pe parcursul unei ore in predarea limbii engleze la clasa
  6. folosirea evaluarii longitudinale la clasa
  7. cunoasterea unor tehnici creative,  inovative adecvate predarii limbii engleze elevilor prescolari si clasele 0, I-IV
  8. folosirea materialelor digitale in predarea limbii engleze
  9. insusirea si stapanirea tehnicilor de lucru cu copiii
  10. integrarea in experienta proprie a cunostintelor dobandite
  11. clasificarea si gruparea informatiilor acumulate
Activitati:
Lucrul in echipa / pe grupe / in perechi
  • Imagerie ghidata
  • Joc de rol
  • Mini-dramatizari
  • Mini-proiecte
 Rezultate: cresterea nivelului de pregatire a profesorilor de limba engleza care predau la prescolari si clasele 0, I, II
 
 8. Calendarul programului :
 
      3, 4, 5, 6 februarie 2014
 
 9. Modalitaţi de evaluare : portofoliu, feedback, dezbateri de grup, prezentari flip-chart
 
Formatori: Simona Popa, profesor formator, psiholog ALT Center Uniscan, Bucuresti
                Cristina Ticu, profesor formator, ALT Center, Uniscan, Bucuresti

Biodata traineri:
 
 
 
Simona Popa este profesor de limba engleza, formator certificat CNFPA, psiholog si psihoterapeut format in psihodrama clasica Moreniana in cadrul Asociatiei de psihodrama clasica din Romania, si in psihanaliza legaturii de grup formata in cadrul Asociatiei Apsylien, Lyon, Franta (psihoterapeut gruppo operativo). Ea absolvit un master pe managementul si evaluarea organizatiilor si programelor educationale in cadrul Universitatii de Psihologie si Stiintelor Educatiei din Bucuresti, precum si un program MBA in cadrul Institutlui National de Dezvoltare Economica Bucuresti in colaborare cu CNAM Paris. Simona tine cursuri de formare profesionala continua pentru profesori, grupuri de dezvoltare personala pentru adolescenti, parinti si profesori, deruland programe educationale pentru cresterea calitatii vietii personale si profesionale (Life Q Educational Program). Simona este director general la Uniscan Grup Educational si-si doreste sa contribuie la inovarea sistemului educational romanesc, la producerea unei schimbari in abordarea procesului educativ, astfel incat atat furnizorii de educatie cat si beneficiarii sa-si creasca standardul de viata.

 
 
Cristina Ţicu este un tânăr cadru didactic, dornic de afirmare în domeniul educaţiei, care dorește să aducă un plus de determinare în rândul tinerilor nu doar pentru a învăţa limba engleză, ci pentru a performa o limba străină internaţională. Pentru aceasta, ea lucrează cu metode didactice inovatoare, care implică atât învăţarea corectă a acestei limbi, precum și provocarea dezvoltării unei percepţii diferite asupra educaţiei moderne.
Ea a absolvit Facultatea de Litere din Brașov, precum și studiile masterale la Universitatea din București, specializarea Studii Culturale Britanice. Este formator acreditat CNFPA si in prezent, este consultant ELT la Uniscan Grup Educaţional, unde promovează în rândul profesorilor cele mai recente materiale, care pot fi folosite pentru a îndruma tinerii să-și însușească cât mai natural această limbă străină.
 
Locatia: Uniscan Grup Educational - ALTC Center, 17 Rucar Street, sector1, Bucuresti, 
 
Date sesiuni: 3,4,5,6 februarie 2014.
 
Deadline inscrieri: 28 ianuarie 2014.

Primii 10 inscrisi primesc gratuit un pack, constand in materiale didactice pentru predarea limbii engleze.
 
 

Pret: 240 lei

Observatii: Observatii: Se achita un avans de 50 lei la inscriere pentru rezervarea locului si confirmarea ferma a inscrierii. Restul sumei se poate achita la sediu in prima zi de curs. In caz de neprezentare nu se restituie avansul de 50 lei. Plata se face in contul RO21RNCB0077050228090001, BCR sector 6, Uniscan Grup Educational cu mentiunea taxa curs si denumirea cursului, si se trimite o copie a chitantei pe e-mail: registration@uniscan.ro, sau fax 0212251604.

Coordonator: Simona Popa, Teacher Trainer, Psiholog - Uniscan ALT Center, Bucuresti
Program
03.02.2014 -  
10:00 - 17:00 10:00 - 12:00 Working Session Part I 12:00 - 12:15 Coffee Break 12:15 - 14:15 Working Session Part II 14:15 - 15:00 Lunch Break (catering la cerere sau packed lunch at the venue) 15:00 - 17:00 Working Session Part III


Du-te  inapoi  la cursuri si evenimente.

29

Stirile noastre

vezi toate stirile
In parteneriat cu:
Tinkerbella Uniscan
 

Articole Active Learning